Webinar - wprowadzenie produktu na rynek - pierwsza faza cyklu życia produktu.
W dniu 26 maja 2021 roku o 14:15 Biuro Karier Politechniki Warszawskiej zaprasza na webinar poświęcony wprowadzaniu nowego produktu na na przykładzie rynku kosmetyków i firmy L'Oreal. Webinar poprowadzą dwie specjalistki, absolwentki nie tylko Politechniki Warszawskiej, odpowiedzialne za różne etapy życia produktu właśnie w firmie L'Oreal.
Podczas webinaru dowiecie się:
- czym charakteryzuje się rynek kosmetyczny i jakie wyzwania stawia przed jednostkami produkcyjnymi;
- jak wygląda wdrożenie produktu w fabryce;
- z jakich elementów składa się globalny łańcuch dostaw L'Oreal;
- jak zaplanować pierwszą produkcję.
Webinar poprowadzą:
Emilia Sobolewska - Absolwentka Politechniki Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Chemicznej i Procesowej, a także Uczelni Łazarskiego na wydziale Ekonomii Menadżerskiej. Swoja przygodę w L’Oréal rozpoczęła od stażu w dziale Ochrony Środowiska, gdzie uczestniczyła w projekcie redukcji wpływu fabryki na środowisko.
W 2015 roku dołączyła do zespołu Inżynierów Projektu, gdzie koordynowała projekty związane z przepływem towarów, optymalizacja procesów i redukcją strat materiałowych. Razem z zespołem współtworzyła Politykę Odpowiedzialności Społecznej, której celem jest osiągnięcie równowagi między interesem ekologicznym i społecznym, a efektywnością i dochodowością firmy.
3 lata temu objęła stanowisko Kierownika Wdrożeń Produktu, gdzie odpowiada za wprowadzenie na rynek produktów dla największego klienta, kierując pracami w fabryce od koncepcji po produkcję.
Katarzyna Choińska - absolwentka kierunku Logistyka Wyższej Szkoły Gospodarstwa Wiejskiego oraz Administracja Politechniki Warszawskiej. W czasie studiów pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej organizacji studenckiej Erasmus Student Network PW.
Swoje pierwsze kroki w L’Oréal stawiała na stażu w Dziale Logistyki, podczas którego koordynowała projekt redukcji czasu magazynowania komponentów. W 2017 roku objęła stanowisko Specjalisty ds. Zaopatrzenia. Do jej obowiązków należało zarządzanie dostawami, jednocześnie zmniejszając potencjalne koszty destrukcji opakowań.
Od 3 lat przygotowuje strategię oraz plan produkcji jednej z najbardziej dynamicznych kategorii produktowych w grupie w L’Oréal
Ważne linki:
https://www.facebook.com/events/321131182943357/?ref=newsfeed